Anasayfa
Hakkımda
Oyun Ve Hileler
Dizi ve Film
v4
Wolfteam Envanter Hack 2013
Wolfteam Envanter Hack 2013
sipsiv2
S2 Son Silah Envanter Hack 2013
S2 Son Silah Envanter Hack 2013
wordpress seo
Rigor Z Hatalar Ve Çözümleri
Rigor Z Hatalar Ve Çözümleri

Er Ryan'ı Kurtarmak Eleştiri

Flawless tarafından yazılmıstır.

Filmin Orjinal Adı » Saving Private Ryan
IMDB Puanı » 8.5/10
Sinemalar.com Puanı » 8.8/10
Yapım Yılı & Ülke » 1998 & ABD
Gösterim Tarihi » 24 Temmuz 1998
Tür » Aksiyon, Macera, Savaş, Tarih
Yönetmeni: Steven Spielberg
Oyuncuları: Tom Hanks,Matt Damon,Vin Diesel, Paul Giamatti, Giovanni Ribisi,Barry Pepper,Jeremy Davies, Edward Burns, Adam Goldberg,Bryan Cranston, om Sizemore, Nathan Fillion
Senaryo: Robert Rodat
Süre » 163 Dakika
Filmin Özeti » Türünün en iyilerinden kabul edilen ve usta oyuncu kadrosuyla 5 Dalda oskar ödülü kazanan bir film. Konusu; 2.Dünya savaşında 4 oğlunuda askere gönderen bir anne 3 oğlunun ölüm haberini alır. Sadece Er Ryan’dan haber yoktur. Anne oğlunun ölüm haberini almak istemez ve ABD Ordusu “Er Ryan’ı Kurtarmak” için harekete geçer ancak işler öyle bir hale gelir ki bir çok askerin hayatı tehlikeye girer…

Filmi zaten çoğu kişi izlemiştir diye düşünyorum film gerçekten de tam bir savaş filmi daha önce bir çok savaş filmi izledim fakat gerçekten de en iyisinin bu olduğunu düşünüyorum zaten en iyi filmler genelde 2005 ve öncesi oluyor.Filmde ilk baştaki amcayı gerçekten tanımadım ve anlam veremedim fakat sonunda anlaşılıyor ne olduğu amcanın , filmde yüzlerce asker karaya çıkartma yapar fakat ancak bir grubu kurtulabilir daha sonra orayı da alırlar ve güzel iş yaparlar , Ryan ailesi ise 3 kardeşini de kaybetmiştir son bir evladı vardır ve onun içinde bu çıkartma da iyi işler becermiş bir grup askere genelkurmay başkanından emir gelir ve son ryan evladını evine getirmeye giderler tabii ki de yolda çok basit bir yol değildir savaşıyorlar yolda ve 2 adam kayıp veriyorlar sonunda ryanı bulduklarında eve dönmek istemiyor orada çok sövdüm ona sen niye dönmek istemezsin ki ? ama genede ölmüyor ve geri dönüyor filmin son sahneleri çok güzeldi ekibin ölmeleri falan gerçekciydi en cok o evde bıcakla ölen adama kızdım hem adamı öldürmeye çalışıyon sonrada öldürme beni diyon yazık onurunla öl bare hemde kendi bıçağıyla ölüyor o dil çevirmeni hele çok korkak valla komutan olsam sıkarım ona en çok sevdiğim sahneyse tom hanks'in tanka tabancayla ateş edip tankın patladığı sahneydi , bende şaşırdım lan nasıl ? patlattı derken uçaklar hemen gözüktü çok iyi olmuş orası en çok da tom hanks'in ölmesine üzüldüm filmde yazık oldu ya.9/10 film kesinlikle izlenir.

Benzer Yazılar
Yorumlar ( Yorum Yok )

Kez Görüntülendi.
Bu sitede yayınlanan yazılar kaynak gösterilmeden alıntı yapılamaz. Tüm hakları saklıdır.