Anasayfa
Hakkımda
Oyun Ve Hileler
Dizi ve Film
v4
Wolfteam Envanter Hack 2013
Wolfteam Envanter Hack 2013
sipsiv2
S2 Son Silah Envanter Hack 2013
S2 Son Silah Envanter Hack 2013
wordpress seo
Rigor Z Hatalar Ve Çözümleri
Rigor Z Hatalar Ve Çözümleri

Rigor Z Sistem Gereksinimleri

Flawless tarafından yazılmıstır.

Oyun Adı: Rigor Z
Oyun Sloganı: Yaşamak İçin Öldür !
Oyun Türü: FPS ve TPS
Oyun Konusu: Hayatta Kalma - Zombi İstilası
Oyun Dili: Türkçe
Grafik: Bilgisayar Performansına Göre Değiştirilebilir Ultra Seviye Grafik.
Kayıt Ücreti: Ücretsiz
Açılış Tarihi: 10.06.2013
Yayıncı: TheFRM.Com
Resmi Site: RigorZ.Com
Resmi Facebook Sayfası: www.Facebook.Com/RigorZOfficial

Minimum Sistem Gereksinimleri:
- Çift Çekirdekli 2,4 GHz İşlemci
- 128 MB Ekran Kartı
- 1 GB RAM
- 3 GB Harddisk Alanı
- Windows XP

Önerilen Sistem Gereksinimleri:
- Dört Çekirdekli 2,4 GHz İşlemci
- 768 MB Ekran Kartı
- 3 GB RAM
- 3 GB Harddisk Alanı
- Windows 7

Oyun Özellikleri:
- PvE ve PvP.
- 2 Adet Çok Büyük Dünya Haritası.
- Çeşitli Silahlar, Bıçaklar, Yiyecekler, İçecekler, Tıbbi Malzemeler, Zırhlar, Ek Silah Donanımları.
- FPS ve TPS Bakış Açılarına Anlık Geçiş.
- Korumalı Alanlar.
- Market ve Depo.
- Klan Sistemi.
- Köyler, Kasabalar, Şehirler, Askeri Alanlar.
- Gerçeksi Oyun İçerikleri.
- Çeşitli Engeller ve Kasa Kurabilme.
- Ölen Oyuncuların Üzerindeki Tüm İtemlerin Düşmesi.
- Yüzlerce Müthiş Özellik.

Rigor Z arkadaşlarınızla veya tek başınıza şimdiye kadar hiç görmediğiniz derecede büyük haritalarda hayatta kalmak için zombilerle savaşacağınız, kendinizi geliştirip rakiplerinize meydan okuyacağınız bir "Hayatta Kalma" oyunudur.

Benzer Yazılar
Yorumlar ( 56 Yorum )
  1. benim bilgisarın ghz 1.8 onun dışında her şey tam sizce olurmu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 2 Çekirdek İse Ayarları En Düşük Yapıp Oynayabilirsin

      Sil
    2. BENİM PC 4 ÇEKİRDEKLİ 2.4 GHZ İşlemci 4 GB RAM 2 GB EKRAN KARTI en yüksekde oynatırmı

      Sil
  2. benim pc tek çekirdekli 3.0 ghz 2GB RAM rahatça oynuyabilirmiyim sizce fazla kasmadan fln ??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşlemcin Kasabilir Ama Ram İyi Ayarları En Düşük Yaparsan Kasmadan Oynayabilirsin

      Sil
    2. 4gb ram var

      ram sistem gereksinimlerini karşılamıyor diyor açmaz

      Sil
    3. Laptop var elimde ama işlemcimin hızı 1.60 herşeyim iyi ama işlemcim kötü düşük ayarlarda oymayabilirmiyim

      Sil
  3. benim pc 2.4 ghz 2 gb ram 800 mb ekran kartı var heralde 70 gb bos yer var harddisk te kasmadan oynarmıyım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepsi İyi Ayarları Düşürürsen Kasmadan Oynayabilirsin

      Sil
    2. Gençler benim pcnin herşeyi tutuyor ama işlemci 2.2 sıkıntı çıkarmı ?

      Sil
    3. benim pc 2 gb ram 800 mb ekran kartı 2.7 ghz 500 gb boş yer kaldırmı

      Sil
  4. onur hıc kasmaz eger kasarsa game booster 3 u ındır ok

    YanıtlaSil
  5. benim sorunum oyuna girince ekran sipsiyah oluyor fakat can gösteriyor sorunu nasıl düzeltebilirim
    windows xp 2.5 gm ram 216 mb ekran kartı

    YanıtlaSil
  6. CASPER Intel CELERON-N2830-2.16GHz İşlemci 4GB RAM 500GB HDD 15.6" Gümüş Renk Windows 8.1 Dizüstü Bilgisayar Çift Çekirdek Bildiğim Kdr Ekran Kartı Yok Açarmı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ekran Kartı Olmadan Hiçbir Oyunu Oynayamazsın Malesef Ekran Kartın Olmalı En Az 32 Bit Dx9

      Sil
  7. benim bilgisayarım sony vaio laptop 4GB RAM'i var İntel Core i5 ekran kartı NVİDİA windows8 64 bit kasarmı sizce ?

    YanıtlaSil
  8. Bilgisayarım Samsung (modelini bilmiyorum masaüstü) 1 GB RAM ekran kartı NVİDİA GeForce 7100 GS işlemci AMD Athlon(tm) 64 Proccessor 3500+ . 2.2ghz grafikler dusuk oynayabilirmiyim ? :D

    YanıtlaSil
  9. Bilgisayarım Samsung (modelini bilmiyorum masaüstü) 1 GB RAM ekran kartı NVİDİA GeForce 7100 GS işlemci AMD Athlon(tm) 64 Proccessor 3500+ . 2.2ghz grafikler dusuk oynayabilirmiyim ? :D

    YanıtlaSil
  10. özellikleri yetiyor ama girince düşük diyip atıyor

    YanıtlaSil
  11. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  12. Benimki casper nirvana d900 işlemci 4.00 turbo 4.40 16 gb rem 3 gb ekran kartı nvidia geforce en yüksek ayarda oynuya bilirmiyim

    YanıtlaSil
  13. Abi Bende 3,75 Kullanılabilir RAM var Ama Girince Yeterli Ram Yok Düşükde Oyna Diyo Beyler Yardım

    YanıtlaSil
  14. Beyler Acilen Yanıt Verin Lütfen Hızlı Verin Acilen Cevap Verin


    Windows Sürümü

    Windows 7 Ultimate
    Telif Hakkı (c) 2009 Microsoft Corporation. Tüm Hakları Saklıdır
    Service Pack 1

    Sistem

    Derecelendirme : 5,0 Windows Deneyimi Dizini

    İşlemci : Intel(R) Core(TM)2 Quad CPU Q8400 @ 2.66Ghz 2.66 Ghz

    Yüklü bellek (RAM): 4,00 GB (Kullanılabilir miktar : 3,25GB)

    Kalecm ve Dokunma : Bu Görüntü Biriminde Kalem Girdisi veya Dokunarak Giriş Yok

    (NOT : HEPSİNİ ELİMLE YAZDIM CTRL C + V YAPMADIM VEYA KOPYALA YAPIŞTIRMADIM)

    YanıtlaSil
  15. Beyler. Benim pc. 1 gb Ram 2.66 ghz win 7 2 ekrn krti kaldirirmi?

    YanıtlaSil
  16. bnm pc 5 gb ram 3 gb ekran kartı cıft cekırdek ama en dusuk ayarda 8 fps alıom butun donanımlar full olmnasına karsın

    YanıtlaSil
  17. 2gb 1 ekran karti windows7 2çekirdek
    iyi mi

    YanıtlaSil
  18. 2 gb ram 1272mb paylasımlı ekran kartı pentium(R) Dual-core CPU e6700 3.20GHZ işlemci kaldırırmı en düsükte olsa bile ?

    YanıtlaSil
  19. Abi benim sistem böyle
    İntel Pentium Dual Core E5200 2,5 GHz
    ATI Radeon HD 3400 Series 510 MB
    2 GB Ram Oyunu hangi grafik ayarlarında oynarım ( çözünürlüğü düşürmeden oynarmıyım ? )

    YanıtlaSil
  20. benim pc 1.60 ghz işlemci ve 2gb ram oynayabilirmiyim ?

    YanıtlaSil
  21. 8 gb ram 4 gb nvdia ekran karti i5 işlemci en yuksek ayarda oynayabilirmiyim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İrzina bile gecesin birak oynamayi rurhrjfjdd

      Sil
  22. beyler casper nirvanam var 2 çekirdek 2gb ram 1 gb ekran kartı ve bilgisayarım 2.40ghz rahat oynayabilirmiyim

    YanıtlaSil
  23. kardeşlerim hepinize hayırlı akşamlar benim notebook lenova g500 i5-3230m CPU@ 2.60GHz Ram 4 GB sistem 64 bit ekran kartı 2 adet mevcut biri amd 8570m biri intel HD graphics 4000 rigorz oynayamıyorum oyuna girdiğinde kendi kendine ayarları en düşüğe alıyor ve ram yetersiz uyarısı veriyor burda sistem gereksinimlerini paylaşmışsınız ama bu sistemden benim sistemim kat kat daha iyi bana yardım edebilicek varmı acaba

    YanıtlaSil
  24. selamın aleyküm cemaati müslimin benim maruzatım vardı beyler bi bakarmısınz allah rızası icin söyleyin kaldırırmı pcm
    işlemci:Intel(R)Core(Tm)İ-5-3210M ram:6gb win8.1 (ıntel hd grapihcs 4000)

    YanıtlaSil
  25. ramim 2 gb ama ram degeriniz yetersiz diyo neyin kafası bu :D

    YanıtlaSil
  26. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  27. AMD Turion(tm) x2 Dual-Core Mobile RM-70 2.00 GHz işlemci

    4gb RAM

    1GB Nvıdia ekran kartı

    en düşükte dahi oynatmıyor oyuna giriyorum atıyor sunucu ile baglantı kesildi diyor

    YanıtlaSil
  28. 4 GB RAM VAR

    RAM SİSTEM GEREKSİNİMLERİNİ KARŞILAMIYOR DİYOR DÜŞÜK AYARLARDA OYNADIGINIZDA EMİN OLUN DİYOR YARDIMMM!!!

    YanıtlaSil
  29. 4 GB RAM VAR

    RAM SİSTEM GEREKSİNİMLERİNİ KARŞILAMIYOR DİYOR DÜŞÜK AYARLARDA OYNADIGINIZDA EMİN OLUN DİYOR YARDIMMM!!!

    YanıtlaSil
  30. Eğer Fikrimi Sorarsanız Oyun Oynanmaz Nedeni İse Bir Çok Sorunu olması...
    Ram(Bellek) Fazlasıyla olduğu halde Yetersiz Demesi Ve Oyundaki O Grafiklerle Kasması (Optimizasyon Gerekiyor) Bağızı Büyük Değişiklikler Yapılmalı Ki yapılmaz gibi Ben O tür oyunları seven biriyim ama o Güzel değil Ne yazikki Sorunlu

    YanıtlaSil
  31. Güzel bir paylaşım. Şu yayınımı okumanızı tavsiye ederim: http://oyunmedyasi.blogspot.com/2016/08/prey-2-sonunda-cikiyor-inceleme-tanitim.html

    YanıtlaSil
  32. Güzel paylaşım tebrikler. Şu yayınımı okumanızı tavsiye ederim. Oyun Medyası Prey 2 Çıkış Tarihi

    YanıtlaSil
  33. Baylar benim pc 2 çekirdekli 3.2 ghz 2 gb ram (yakın zamanda ekleticem) ekran kartı 814 mb win 7 oyun ram yüklersem açılıp rahat bir şekilde oynanır mı

    YanıtlaSil
  34. Bilgisayarın 3.9 ghz işlemci 8gb ram 2gb ekran kartı var yüksek ayarlarda oynarmı?

    YanıtlaSil
  35. benim pc 2 gb ram 512 gb ekran kartı işlemci AMD semprontm 140 processor 2.70hz kasarmı oyun

    YanıtlaSil
  36. benim pc 2 gb ram 512 gb ekran kartı işlemci AMD semprontm 140 processor 2.70hz kasarmı oyun

    YanıtlaSil
  37. Gençler benim pcini sadece 2 GHz Ve AMD onun dışında herşey fazlasıya yetiyo açarmı

    YanıtlaSil
  38. Arkadaslar ben kasa yaptirmayi dusunuyorum da 1500 tlm var nasil bi kasa yaptirayim rigorz oynamak icin kasmasin yeter yardim ci olurmusunuz

    YanıtlaSil
  39. i5 2400 CPU 3,10Ghz işlemci

    8 gb ram - 2gb 128 bit ekran kartı

    fakat oyunda 25-30 arası fps en düşük ayarlarda olmasına rağmen... ne yapmam gerekiyor. winston4435@gmail.com adresine bilgi mesajı atarsanız sevinirimmm..

    YanıtlaSil
  40. Hocam 4 gb ram 2gb ekran kartı 3ghz 32 bit acar mi

    YanıtlaSil

Kez Görüntülendi.
Bu sitede yayınlanan yazılar kaynak gösterilmeden alıntı yapılamaz. Tüm hakları saklıdır.