Anasayfa
Hakkımda
Oyun Ve Hileler
Dizi ve Film
v4
Wolfteam Envanter Hack 2013
Wolfteam Envanter Hack 2013
sipsiv2
S2 Son Silah Envanter Hack 2013
S2 Son Silah Envanter Hack 2013
wordpress seo
Rigor Z Hatalar Ve Çözümleri
Rigor Z Hatalar Ve Çözümleri

Rigor Z Hatalar Ve Çözümleri

Flawless tarafından yazılmıstır.




Launcher Güncelleniyor'da takılı kalıyor ;

Launcher yerine Updater.exe ye basıp güncelleyingüncellenince Launcher'dan girebilirsiniz



GetFileData() failed. MapViewOfFile Error:8 hatası ;

Oyunun bütün grafik ayarlarını low a çekin tekrar deneyin



Bir sorun oluştu hatası ;

Bu biraz sıkıntılı bir hata eğer bilgisayarınız XP ise yapacak birşey yok yakında gelecek güncelleme ile o sorun çözülecektirEğer Win 7 veya 8 ise genellikle paGuard.exe tamamen yüklenmiyor ya 0 kb oluyor yada 35 kb civarlarında eğer 114 kbden düşük ise paGuard.exe 'yi silin Launcher'dan tekrar girin dosya güncellenir ve oyuna girersiniz.


Oyuna giriyorum karakter ekranına atıyor ;

Bu sorunun 2 sebebi vardır eğer sadece bir karakterinizde bu sorun varsa karakteriniz Bug'da kalmıştır. Adminlerimizden yardım isteyebilirsiniz çözerler. Ama bütün karakterlerinizde oluyorsa oyuna hiç giremiyorsanız bütün güvenlik yazılımlarınızı kapatın (Güvenlik duvarı,AntiVirüs,Malware korunma yazılımları)


Microsoft Visual C++ Runtime Library Runtime Error ;

Eğer bilgisayarınız 32 bitse http://www.microsoft.com/en-us/download/...px?id=5555 bunu 64 bitse bunu indirinhttp://www.microsoft.com/en-us/download/...x?id=14632 ve kurun. Eğer hala aynı hatayı alıyorsanız program ekle kaldırdan Microsoft Visual C++ 2010 Redistributable Package'in eski sürümlerini (2005,2008) kaldırın çözülür.



.NET Framework 4 hatası ;.NET Framework 4 indirin ve kurun çözülür 

Oyundan çıkıp girdiğimde WZ.bin dosyalarını güncelliyor;Oyunu Unistall.exe den silin ve Setup-Z.exe'den tekrar kurun düzelir.
Benzer Yazılar
Yorumlar ( 32 Yorum )
  1. Server listi göremiyorum ben yardım edebilrimisiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sunucular kapalıdır.Oyun yöneticileri açınca sunucuları görebilirsin server listesini.

      Sil
  2. paGuard.exe bende görünmüyor :(

    YanıtlaSil
  3. oyuna girdiğim zaman ekran yanıp yanıp sönüyor diğer oyunlarda olmuyor sadece rigor z de oluyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ekranın bazi yerleri beyaz oluyo banada

      Sil
    2. ekranın bazi yerleri beyaz oluyo banada

      Sil
  4. ya kardşm int hızım iyi bütün oyunlarda fişek gibi ama rigor Z de 50 dk da bir mapı yükleyemiyo 50 dk bekliyom yükledikten sonra oyuna girdimi donuyo oyun karakter ekrarnına tekrar atıyo bi yardım et inte diğil sorun

    YanıtlaSil
  5. https://www.facebook.com/pages/Infect-Z-Türk/503937299743546 bence en iyi si bu zombilerden item dahi çıkıyor daha birçok yeni harita bunun stüne tanımam bide rigorz cıkmıs pehh :D

    YanıtlaSil
  6. Ya ben sunucuya giriyorum ama giremiyorum. dün giriyorum rahatlıkl şimdi ise loadıng çok az doluyor ve kalıyor bunun sebebi nedir ? yardımcı olursanız sevinirim

    YanıtlaSil
  7. Yardım Et Karakter Sorunum Var Çözemedim https://www.facebook.com/HaxballProKlose

    YanıtlaSil
  8. arkadaş oyuna giriyor adam seçtim oyuna başla ya tıklıyom ve resmı sunucuya tıklıyom pve3 loot server tıklıyom ve loadıng doluyor ve atiyor neyapcam

    YanıtlaSil
  9. Oyunu tamammen indirdikten sonra oyuna basla diyorum launcher üzerinde ve dedikten sonra donup kaliyo lutfen bi yardim

    YanıtlaSil
  10. Updater exe yi bulamıyorum

    YanıtlaSil
  11. Dosyalarınız okunamadi! Bu hatayı alıp çözümünü bulan biri yardım edebilirmi

    YanıtlaSil
  12. windows xp de need for speedi açınca hata veriyor

    YanıtlaSil
  13. internetim biraz kotu bu oyunu etkiler mi yani kotu derken o kadar da kotu deil

    YanıtlaSil
  14. ya kardeş şu nişan sorunu nasl halletcem

    YanıtlaSil
  15. ya kardeş şu nişan sorunu nasl halletcem

    YanıtlaSil
  16. updater.exe yok bi RigorZlauncher ve RigorZ.exe var RigorZ.exe giriyom fmodex.dll dinamik bağlantı kitaplığında bulunamadı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ADMİN ALLAH RIZASI İÇİN YARDIM ET YAA :(((

      Sil
  17. updater.exe yok bi RigorZlauncher ve RigorZ.exe var RigorZ.exe giriyom fmodex.dll dinamik bağlantı kitaplığında bulunamadı

    YanıtlaSil
  18. oyunda kasıyor ve sonra hata varerek oyundan atıyor bendemi sıkıntı var yoksa oyunda mı anlamadım 19.06.2016

    YanıtlaSil
  19. yardım et kardeş güncellenemiyo dio kardeş

    YanıtlaSil
  20. dosya cıkartılamıyor lütfen dosyayı elle silin : rigorz exe diyo YARDIM !!!!

    YanıtlaSil
  21. dosya cıkartılamıyor lütfen dosyayı elle silin : rigorz exe diyo YARDIM !!!!

    YanıtlaSil
  22. beyler oyna giriyourm veriler aliniyor diyo yükleme yerinin son kisminda oyun cokuyo nasil düzeltirim

    YanıtlaSil
  23. arkadaş ben oyuna girdim karakter olusturdum elvantere bi girdim eşyalar gözükmüyo el feneri mesela kırmızı kare olarak gözüküyo onu geçtim oyna diyorum resmi sunuculara giriyorum en alttan 1 e tıklıyorum yükleniyo bitmeden oyundan atıyo hata veriyo çozümmmmmmm plsssssss

    YanıtlaSil
  24. abi güncelleniyor ya hani onun ilk indidiğinde orda güncelleme hatası diyo tamam diyince kapatıyo ekranı ne yapmmam lazım lütfen cevap ver

    YanıtlaSil
  25. oyunu başla dediğimde oyun açılmıyor

    YanıtlaSil
  26. StackHash_0a9e hatası verıyor başlad ediğim zaman

    YanıtlaSil
  27. Windows 8 Donma – Yavaşlama Sorunu ve Çözümü
    Windows 8 sürümü kullanıma başlandıktan belirli bir süre sonra, yavaşlama ve donma sorunları ile karşı karşıya geliyor. Bunun temel sebepleri ise düzenli olarak sistem bakım işlemlerinin yapılmıyor olması olarak göze çarpıyor. Düzenli olarak belirli performans yükseltme işlemlerinden geçmesi gereken Windows 8 sürüm bilgisayarlar bir kaç adımda donma ve yavaşlama sorunlarına…
    https://www.windowshatalari.com/windows-8-donma-yavaslama-sorunu-ve-cozumu/

    YanıtlaSil

Kez Görüntülendi.
Bu sitede yayınlanan yazılar kaynak gösterilmeden alıntı yapılamaz. Tüm hakları saklıdır.